Eu sint foarte suparata.
Am incercat sa fac comanda la dinsii si i-am sunat luni de 2 ori. Nu mi-au raspuns. Am trimis comanda prin e-mail si le-am trimis mesaj prin care le-am comunicat ca am facut o comanda si ca ii rog sa verifice e-mailul. In e-mail pe linga cele 3 plante comandate (aquebia quinata, kerria japonica si un tei) i-am rugat sa-mi trimita coletul prin posta. Nu am primit nici un raspuns. A doua zi i-am resunat, i-am dat mai multe detalii D-lui Lancrajan si atunci mi-a spus ca stie despre ce e vorba, insa e o problema, ca nu-mi poate trimite coletul prin Posta. I-am spus ca stiam ca se poate chiar daca sint arbori, insa mi-a spus ca nu, doar prin curier. L-am interebat cit ma va costa prin curier si mi-a spus 14 lei. Am fost de acord. Pretul produselor comandate de mine era de 44 lei.
Astazi am fost sunata de curier sa confirm o ora a primirii produselor. Am stabilit o ora si l-am intrebat cit este costul total: imi spune 75 lei. Costul transportului era de 31 lei nu 14 lei.
Iau legatura cu D-ul lancrajan si ii spun ca exista o mare diferenta de suna fata de ce discutasem. Atunci imi da replica foarte iritat ca dinsul nu cunoaste preturile curierului. I-am spus ca nu cred acest lucru deoarece lucreaza DOAR cu Fancurier si e normal sa le stie preturile pentru ca ii afecteaza pe clienti si apoi daca nu ar fi stiut (prin absurd) nu trebuia sa ma induca in eroare si sa-mi comunice ca ma va costa 14 lei. Replica urmatoare m-a dat pe spate: mi-a spus ca eu trebuia sa ma uit pe site-ul firmei Fancurier si sa ma interesez care sint preturile!!!!!!!!
M-a suparat foarte mult acest lucru si i-am spus ca nu e normal sa ma informeze gresit si nici sa ma trimita sa consult eu preturile unei firme cu care dinsul lucreaza. Drept urmare mi-a inchis telefonul.
L-am resunat si mi-a spus ca sa nu-l mai sun, ca daca nu vreau produsele sa le dau retur si gata, sa nu-l mai deranjez si mi-a inchis din nou telefonul.
Cind o sunam pe mama care trebuia sa primeasca comanda, mi-a spus ca dinsa chiar in acel moment era cu curierul care ii dadea sa semneze de primire. Dinsa era farte tulburata deoarece stia ca am de primit 3 plante si primisem doar teiul. Aquebia quinata si kerria japonica nu le-a vazut pe nicaieri. Kerria japonica pe site apare la vinzare de dimensiunea de 60 cm, asa ca ma gindesc ca nu o putea scapa din vedere, cit ar fi de ochelarista.
Eu ma bucur ca voi nu ati avut probleme. Mie mi-a lasat un gust mai mult decit amar aceasta experienta. Fac comenzi foarte des pe internet, comand diverse produse, insa o asemnea atitudine fata de clienti mi se pare mai mult decit jenanta.